piątek, 22 lutego 2013

[05]




Perspektywa Cher .


Przebudziłam się dość wczesnym rankiem . Uniosłam swoje zmęczone ciało na łokciach i rozejrzałam się po pokoju , w jednym z jego końców ujrzałam śpiącego Nialla na kanapie .
Podniosłam się cicho z łóżka,  niestety Niall się przebudził .
- Jak się czujesz ?? - zapytał , spokojnie i zmysłowo się przeciągając .
- Emm ... Wszystko dobrze , dziękuje że pytasz . 
Odpowiedziałam i powędrowałam szybko do łazienki kiedy Niall zadał kolejne pytanie .
- Czemu to zrobiłaś ? 
Odwróciłam się delikatnie na pięcie spoglądając kątem na niego .
- Czy to istotne ?? - spytałam .
- Nie odpowiadaj pytaniami na moje pytania ... Cher martwię się o ciebie .
Spuściłam głowę a po moich policzkach poleciały słone łzy .
- Nie płacz ! - dodał .
Podnosząc lekko głowę ujrzałam jak blondyn szedł w moją stronę .
- Czemu to robisz , robisz to sobie , nam , mi ... czemu?? 
Zapytał będąc już całkowicie blisko mnie , przy czym objął delikatnie swoimi opuszkami palców moją chudą twarz . 
- Odpowiesz mi , Cher ??
- To zbyt trudne , nie chcę o tym mówić .
- Nawet mi nie powiesz , jesteśmy przyjaciółmi ... od x Factora o wszystkim sobie mówiliśmy .
- Ty chyba Niall jednak nie byłeś wobec mnie do końca szczery .
Odszedł krok do tyłu i spojrzał na mnie pytająco .
- O co ci chodzi Cher ? - zapytał ?
- Nie ważne ! - odparłam cicho i skierowałam się w stronę drzwi kiedy blondyn złapał mnie za nadgarstek w wyniku czego wylądowałam w jego ramionach .
- Proszę , powiedz ... - nalegał dalej .
- Chodzi o to , że ty ... - przeciągałam .
- Że ja ? 
- Że ty wyznałeś mi wczoraj miłość Niall , kiedy leżałam cała zakrwawiona w łazience ale to nie ważne ... zapomnij o tym . - wyszłam z jego objęć i usiadłam na łóżku .
- Myślałem , że tego nie słyszałaś - dodał zmieszany siadając na przeciwko mnie .
- Pfff ... chyba jak każdy , mam uszy a mimo tego iż byłam prawie nie przytomna to niestety usłyszałam ale to nie ważne Niall .
- Dlaczego ? Myślisz , że ja to mówiłem dla żartu ?? Ja cię na serio kocham Cher .
- Słucham , czy ja dobrze usłyszałam ?? - odparłam zdziwiona .
- Oczywiście , Kocham Cię Cher !! - odpowiedział .
Przybliżył się do mnie , znów ułożył swoje opuszki palców na mich rozpalonych policzkach .
Czułam jego niesamowity zapach perfum i delikatny oddech rozpowszechniający się po mojej szyi . Przeszły mnie nie małe ale za to bardzo miłe dreszcze po ciele . Zbliżył swoją twarz do mojej delikatnie się uśmiechnął i złączył nasze usta w czułym pocałunku który po chwili zamienił się w coś namiętnego . Nasze języki tańczyły ze sobą piękny taniec który przeradzał się w wojnę " kto wygra " . Z czasem chciałam więcej i więcej ale wiedziałam , że nie mogliśmy . 
- Niall ... poczekaj ! 
- Coś nie tak ?? - spytał rozkojarzony 
- Wszystko w porządku ale nie możemy ... nie tutaj i nie teraz , poczekajmy z tym chwilę .
- Będę czekał ile tylko będziesz chciała . - musnął moje usta i wyszedł z pokoju .
Wstałam nie dość że rozkojarzona to jeszcze całą podniecona z łóżka aby się trochę odświeżyć . Po wyjściu z łazienki ubrałam się w ten zestaw ubrań . Delikatnie a zarazem subtelnie się pomalowałam zaś włosy przeczesałam i zostawiłam rozpuszczone .
Bałam się wyjść z pokoju z kilku powodów jednym z nich były te durne pytania jakie za pewne zada Louis " Dlaczego to zrobiłaś " , " Co cię napadło " zaś drugim powodem był Niall . 
Czułam , że miedzy nami coś zaiskrzyło . Nie chciała bym go stracić nie teraz . 
Otworzyłam drewniane drzwi i wyszłam z pokoju , jedynie kogo widziałam to Nialla siedzącego na kanapie . Nie słyszał jak wyszłam , więc postanowiłam zajść go od "tyłu" gdzie zasłoniłam mu oczy i delikatnie pocałowałam w szyję .
- Zgadnij kim jestem ?? - cicho chichotałam .
- Hmm ... Pewnie seksowny Zayn ? 
- Ejj ... nieee , zgaduj dalej  .- śmiałam się dalej .
- Hmm ... skoro nie Zayn to może Harry albo taka tam mała piękność ... Cher ? 
- Bingo . 
Usiadłam obok blondyna gdzie ten objął mnie czule ramieniem .
- Gdzie są wszyscy , tak tutaj cicho ? - zapytałam ciekawsko .
- W szkole - odpowiedział .
- W szkole ?? To którą my mamy godzinę ?
- Jest po 14 , chłopaki będą za jakieś 40 minut . 
- A ty ? Czemu nie jesteś w szkole ? 
- Hmm ... ja ?? Może dlatego , że bardzo się o ciebie martwiłem i nie chciałem abyś coś sobie znowu zrobiła . - przybliżył się do mnie .
- Dziękuje ... kocham cię - dodałam cicho .
- Ja ciebie też . - odpowiedział i pocałował mnie w głowę
Będąc w objęciach Nialla nawet nie wiem kiedy zasnęłam i kiedy przyszli chłopcy . Jedyne co udało mi się usłyszeć to ciche : - Oooo . 

* 2 godziny później *

- śpiooochu wstawaj . - budził mnie zmysłowy głos Nialla .
- Co ?? Co się stało ?? - pytałam zaspana .
- Nic , jest już po 20 może coś zjesz ?
- Nie mam ochoty na jedzenie . 
- No dobrze a na co masz ochotę ??
Otworzyłam szeroko oczy i odpowiedziałam blondynowi .
- Na ciebie . 
Wstałam z łóżka i podeszłam do blondyna . Objął mnie dłońmi w pasie ja zrobiłam to samo przy czym całowałam go namiętnie w szyje , zostawiając drobne ślady na szyi . Następnie dodarłam do ust , całowaliśmy się tak namiętnie a ja chciałam więcej niż tylko pocałunków . 
Podniósł mnie i położył na łóżku . Niall zaczął całować kolejny skrawek mojego ciała. Wracając do szyi i robiąc kolejny ślad. Całował tak namiętnie nie chciał zatrzymywać tej pięknej chwili. Robił to tak delikatnie i czule. Po moim ciele przechodziły tylko dreszcze z podniecenia. Po chwili zajął się moją bluzką, zdjął a raczej zdarł ją z mojego ciała.Ujrzawszy moje piersi w staniku uśmiechnął się zadziornie. Po mimo stanika pozostawił kilka całusów na moim dekolcie. Kolejna porcja dreszczy przeszła po moim ciele. Zajął się moimi spodniami, również zdarł je ze mnie i składał pocałunki na moim brzuchu i na linii moich majtek. Chciałam go poczuć w sobie ale również chciałam, żeby trochę się ze mną pobawił doprowadzając mnie do największego podniecenia. Znów dotarł  do góry całując moje usta i docierając do szyi, następnie lekko przygryzł płatek mojego ucha cichutko mi szepnął.
- Kocham Cię, tylko ty się dla mnie teraz liczysz.
Cicho odmruknęłam na co on zareagował i zdjął moje czarne koronkowe stringi a potem swoje bokserki. Wszedł stanowczym ruchem we mnie, lecz poruszał się delikatnie i swobodnie gdzie ja tylko wzdychałam. Czułam się jak w siódmym niebie. Chłopak zaczął pchać coraz mocniej przy czym zajmował się w moimi piersiami. Zdjął stanik i zaczął przygryzać przygryzać moje sutki, lizał i ssał. Zrobił się twardę a ja prawię dochodziła.
- J-aa, Niall ja już prawię... - zatkał mi usta namiętnym pocałunkiem.
- Dojdziesz aż ja ci powiem.
- Ale...
- Jak powiem " teraz " masz krzyczeć, że jest ci tak dobrze. - przerwał mi.
Zaczął wykonywać coraz bardziej szybsze i mocniejsze ruchy. Czułam go całego w sobie. Z podniecenia wygięłam się w łuk. Niall również dochodził. 
- Teraz!! - - wypowiedział to słowo na które czekałam. 
- Aaa. Jesteś niesamowity, jesteś mój Niall. - krzyczałam bo właśnie przeżyłam swój pierwszy, największy orgazm. 
Po skończeniu chłopak, opadł swoim rozpalonym ciałem obok mojego. Oboje nas przykrył gdzie po chwili zasnęliśmy wtuleni w siebie. 

24 komentarze:

  1. Boski rozdział,czekam na kolejny^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde swietny rozdzial. Nastepny poprosze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne .;dd pisz dalej ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. dajesz dalej młoda ;**** to jest magiczne heehe nie zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiadanie jest świetne! Bardzo mi się ono podoba! xx
    Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli byłabyś taka miła to ja bardzo poproszę o info o nowym rozdziale :*
    Oczywiście jeśli to nie będzie dla ciebie żaden problem :D

    https://www.facebook.com/msyrowka

    Imagin zajebisty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog super i super scenka +18 x-o Jestę zboczona dla mnie może być więcej takich scenek xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku Z. A. J. E. B. I. S. T. E. ! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Z A JE BI STE.. nooo meeeeega jest ! <3 piszajta! :3 motywuję cię! ;3333
    ps. pisz na fb jak będą nexty ! ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Next please :) Czy Cher będzie w ciąży ?? Z ciekawości pytam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili nie przewiduje ciąży ;-) Nie wiem co okażę się w dalszych rozdziałach ale chwilowo nie ;-*

      Usuń
  11. twoje opowiadanie jest swietne tylko strasznie denerwuje spacja przed znakami interpunkcyjnymi i kilka znakow zapytania w jednym pytaniu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz to już tak z przyzwyczajenia ;-) , i dlatego ;-*

      Usuń
  12. Ja ostatnio gwałcę przycisk odśwież.
    Awwwwwwwwww
    Piszesz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu kocham twojego bloga .. ja nie moge przez ciebie mam teraz orgazm .. <3 hahahaha .. nie moge się doczekać następnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny;* Czekam na nowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy następny!!!Bosko piszesz!Wejdź do mnie :) http://rockmerockmewithonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń